2011. szeptember 4., vasárnap

wow

Ma is sulis nap, de szerintem nem leszünk benn többet egy óránál (remélem) :D.
Úristen hát, van még egy felkérésem, és annyira büszke vagyok meg boldog. Már-már narcisztikus állapotokat élek meg, amikor ránézek a tegnap elkészült darabra. Mintha az univerzum egy részét sűrítettem volna bele. Tudom, ez képről nem jön vissza annyira, de ahogy ott van előttem, nem bírom róla leszedni a tekintetemet. Lehet, hogy megalkottam magát a gonoszt xD, mert kb tényleg olyan, hogy megbabonázza az embert. Legalábbis engem mindenképpen, lehet mások immúnisak az efféle művészeti sokk irányában, de engem elvarázsolt. Szóval kicsit várom is, hogy Zsuzsi elvigye, mert félelmetes, hogy óránként min 5 percet azzal akarok eltölteni, hogy csak nézzem és minden részletét kielemezzem. xD Béna vagyok, na. :D
Ma pedig hippi vagyok megint. Mindig az vagyok, csak most kék top, amit én flittereztem a nyaki résznél, meg egy farmer, ami régen feszült, de most meg kicsit sem ;), kék-piros-sárga-lila-arany karkötő összeállítás és egy saru, gyöngyös. Nameg, a farmer mellényem, a retro farmermellény, egy valódi Amerikából való ősrégi Amerika zászlós kitűző, kör alakú. Plusz göndör haj. ;)
Áh, büszke vagyok most. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése