2011. szeptember 22., csütörtök

listám

Kisírtam picit magamat, szóval megint jobban vagyok, pluszba még 2 fiú ápolja a lelki világomat.
Szóval ma bementem a suliba, elhoztam pár rajzot, dehát, azoknak max, ha a fele olyan, amit fel is vállalnék. Szerintem ha elég erőszakos vagyok, akkor még holnap ki tudom őket aggatni ide :) csakhogy lássátok. :)
Ezen kívül, csak, hogy ne legyek már akkor penészrügy, mert nincs is okom rá...
Pók néni felkészít művtöriből, szóval rendeződött bennem minden, csak amíg ezt fel is dolgozom, az nekem sok idő, a hétvége remélem elég lesz rá...
Igen, közben beszélek a két fiúval, az egyik Gergő, aki elég szépeket, kedveseket mond.
Tesiből nem lesz emelt, ráállok a rajzra...
Ezen kívül, a cipőkkel haladnom kellene, illetve elkezdeni őket, meg befejezni a rajzomat is, és a legújabb kettő képét is kirakni. Annyi biztos, hogy az Ozorás rajzaimat okt. 26-án láthatom majd viszont egy kiállítás keretében. :)
Meg el kell kérnem holnap a rajzomat is, a vidra-embert, bár holnap pont művtörink lesz. Nem tudom, van-e még bármi, amit le kell tisztáznom. Tanultam is már, holnap meg nincs első órám, se 0. :) Szerintem egyelőre ennyi, annyira megterhelt voltam, de úgy tűnik enyhül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése