2011. szeptember 23., péntek

lábjegyzet

Nem szeretem, ha sokan közre fognak, és elkezdenek elemezni engem, pozitív értelemben, dicsérnek, de aztán meg is szidnak picit, hogy nem kéne. A súlyomról van szó, sokan megjegyezték, hogy eléggé sokat fogytam. Nem szeretnék ebbe nagyon belemászni, belemenni igazából, mert semmi bajom, és összeszedettebb vagyok, mint egyes osztálytársaim, fáradt meg konkrétan egyáltalán nem vagyok. Szedek vitamint, reggelire sokat eszek, igaz délután nem eszek, de az is csak a sport miatt van, meg sajnálatos módon puffadásra hajlamos vagyok. :S Ami elég kellemetlen tud lenni torna vagy futás közben, vagyis nem hiányzik senkinek, de a suliban kb 45 percenként eszek valamit. :) Viszont, hogy ne legyek buta, mármint, tisztában vagyok azzal, hogy szükségem van zsiradékra...reggelre főtt ételt eszek, és ha tudok azt is viszek magammal. Ez picit emlékeztető magamnak, hogy ezt így kell csinálnom! És, hogy a halat meg a csirkét heti legalább 2-3 alkalommal vigyem be. :) Meg sok víz, de az már alap nálam. Meg kevesebbet fogok picit mozogni. Ezen a héten kedden nem mozogtam, meg holnap sem fogok, nem megyek reggel tornázni. Kell egy kis lazítás is, bár rám fér a mozgás, mert valóban tereli a gondolatokat, csak Anikó eléggé megbántott most. Apu halálával hozakodott elő legalább 3x, és nem éppen illő hangnemben meg közlésmódban. Szegény, lelki szegény nő, csak sajnálni tudom az ilyen embereket. Biztosan nem kapja meg a napi 20 érintést, ma tudtuk meg, természetesen rajzon, hogy ennyi kell, ahhoz, hogy az ember egészséges legyen lelkileg. Nagyon jó dolog az érintés, ma teszteltem is, és szerettem másokat. Szóval, búcsúul, szeressetek Ti is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése