2011. szeptember 29., csütörtök

vásárlás utáni örömmaszlag

Képzeljéteeek, vettem zsugorka papírt! :D Holnapra megcsinálok magamnak egy karkötőt, esetleg Zsófi cipőjére egy bilétát? :D Áh, komolyan, hirtelen beindult a fantáziám, és most szárnyal, és látom magam előtt, hogy ezt, hogyan tenné. :D
Ezen kívül pedig vettem 3 zacsi gyöngyöt. :D Olyan szépek; sárga, olíva és babarose. :D
Fú, és végre megvan a vitaminom, multivitamin, bazi nagy tabletta...a porctabletta szintén. Az pedig meg már csak az a bizonyos koktélcseresznye a fagyi habján, hogy a kínaiban olyan jó színes tornacsuka fűzők vannak, vettünk egyet, de lehet még hétvégén visszamegyek sárgáért a Zsófi cipőnek. :D Ezen kívül már biztos, hogy az üzletelésemhez megvan az alapanyag mennyiség cipő-ügyben.
Jó, csokireszelék gyanánt, valami hihetetlen jól kinéző fagyi van a fagyasztóban, mert anyu egy fagyis-kocsis embernek ragasztott, aki ajándékba egy vödörrel adott a szépséges málnás-epres fagyiból, én ugyan nem eszek belőle, de már csak kukkolni is jó. :) Azt nem is mondtam, anyu dolgozott a kiállításon, ez munka, az övé, és ilyen zöldségeket kellett rendeznie, és hát, ott is amennyit akart és bírt, elhozhatott, szóval bővelkedem. Ráadásul a káposzta, párolt, olyan finom, én gyalultam tegnap le, és úristen; Ce magnifique! :)
Na aludjatok jól emberkék, puszi nektek! (K)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése