2011. szeptember 29., csütörtök

a dálutánom

Ma 2x ettem olívás ételt, majd meghaltam már, tele vagyok, meg minden. Közben rettegek attól, hogy hízni fogok. Mindegy, megpróbálom magam lekötni, mert annyira most semmi sem izgat.
Áh, Matyi olyan vicces, nem szeretnék fiúkról vagy férfiakról ábrándozni, mert nem vall rám.
Rajzra bevittem a képeimet, és hát, némelyik eléggé bejött a rajztanárnőnek, aki nem nagyon tud eszközt biztosítani. És valahogy nem az erőssége a terelgetés művészete...
Sosem tudom, hogy most jól csinálom-e, amit csinálok, vagy rosszul, mert egyszerűen nem is szól. Pár embernek megjegyzi, hogy ilyen vagy olyan, vagyis főleg csak azt jegyzi meg időnként, hogy "ez jó". Engem pedig tökre idegesít, hogy nem tudom, milyen szájízzel bírálja a rajzaimat, vagy, hogy mi az, ami neki bejön, mint hozzáértő Szakképzőt elvégzett, felnőtt nő. Kicsit olyan elvarázsolt tündike, vagy valami hasonlatos, ugyanakkor sokat olvas fel, meg ad tippeket is, szóval nem tudom hova tegyem a nőt.
Anyu nemsokára hazajön, addig szerintem manikűrözök egyet. Holnap nincs 0,1 órám, szóval sokáig dolgozhatok a cipőkkel. Kellene megint részeredmény fotókat kitenni. Majd ha elkészült a páros egyik tagja akkor kiteszem ide. :) Hétvégéig jár le az időkorlátom, amíg elkészítem, szóval hétfőre készen kell lennie. Ugyanakkor a hétvégén fel kell készülnöm a magyar Tz-re és a matek dolgozatra, bár arra már készültem a héten. Na majd meglátom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése