2011. szeptember 9., péntek

szörnyet teremtettem

Amúgy, tudom, hogy ma elég kiakasztó voltam, mert kb egész nap ingott a hangulatom. a kirándulás miatt, meg, hogy egy csomó mindent nem tudtam magamban hova tenni. Nehezen megy az alkalmazkodás. De észrevettem, hogy amint jót teszek mással, hirtelen velem is történik valami hihetetlen jó dolog. Pl. reggel, Dórinak odaadtam a korrektorát, amit nem talált, pedig rosszban voltunk, és én végig tudtam hol van, csak nem szóltam, meg ki is álltam mellette egy illető beszólását ellenezve. aztán hirtelen megtaláltam a saját korrektoromat, pedig tök ideg voltam, hogy elveszett. Majd eldöntöttem, hogy neki adom a tubákomat, amit tegnap du vettem, szó szerint futva, 5 százért...És onnantól tök felvidultam. Hirtelen meg is tört a jég köztünk. Már csak Éva viselkedése akasztott ki. Mintha egész kirándulás alatt az én étkezési szokásaimat követte volna. Alig tudtam enni egy nap alatt, mert nem eszem meg akármit, tudjátok. :) És ő amúgy igen, de nem edzett és tudom, hogy ilyenkor kevesebbet eszik, de ijesztő volt, hogy minden étkezésnél teli tányértól állunk föl. :S Dóri elnevezett minket a két anorexiásnak, ami csak azért nem esett jól, mert észre vettem, hogy az emberekre, ha egész nap velem vannak, akkor, nem direkt, de ilyen "egészségesebbé teszlek" hatással vagyok. :$ :S Ozorán is nem egy ember mondta nekem, hogy a hatásomra változtatni fog az életmódján. Pedig én nem szeretnék az emberekre tudtamódosítóként hatni. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése