2011. szeptember 14., szerda

ezzel még tartozom nektek: az ominózus kirándulás x-aktái

A híres-neves beb*szós esténket még nem írtam le nektek, pedig megígértem. Részben tanulságos, legalábbis a számomra, meg talán Dóri számára is, meg Évának. Karola pedig, a "forewer sober" figura. :) Nem baj, őt így szeretjük. Majd az aranyköpéseket is kiírom, mert lejegyzeteltem őket, bár nektek úgy sem mondanak majd semmit, sajnos.
Na szóval. Konkrétan Évával egész nap csak alig ettünk, mivel tudtuk, hogy este a wisky miatt elég sok kcal-t fogunk magunkba (v)inni.
Hát a minőségi bort végül nem tudtam beszerezni, ami eléggé zavart, mert rájöttem, hogy az egyetlen alkoholos ital, amit megiszok. Igaz az estét azzal indítottuk, osztályostul, tanárostul, hogy elmentünk egy közeli "Gógyházba", ami konkrétan egy kocsma volt, de ott kezdődött el az est.
Leültünk egy, az osztálytól nem messze eső padra, így 4-en, 5-en lányok. Én bekerültem egy kan banda mellé, akik nagyon nézegettek minket, nekem meg külön odaszóltak, gondolom, mert épp az egyik háta mögött ültem. Nagyon kacsintgattak ránk, nem is voltak túl idősek, így gondoltam bevetem magam, annak ellenére, hogy egyik sem volt egy szőke herceg, viszont az esténket be akartam indítani.
Szóval, kb feltűnésmentesen, odaültem hozzájuk, nagyon örültek, mondanom sem kell, és meghívattam magamat egy felesre. Nagyon szívélyesek voltak természetesen, aztán Éva odajött, mert aggódott értem (<3, aztán gyorsan bevontam, hogy akkor húzzuk le őket, szóval rögtön mindkettőnknek jött a feles, ami ahhoz képest, hogy itt mekkora egy feles, ott Sopronban kb a 2x-ese volt. Az íze viszont lágyabb volt, nem égette a torkunkat, viszont olyan úgy fejbe csapott minket. aztán még tettük a szépet, persze már kicsit kopva, mert tudtuk, hogy lassan indulunk a szállásra. Elköszöntünk, szia-puszi-jó volt veletek és mentünk ki, ahol betalált minket egy egyetemista fiúbanda. Szóval aznap este kb egy tucat férfi kereste kegyeinket, ami valljuk be, egy nőnek nagyon jól esik ám. Odamentek a tanárnőnkhöz is, Éva pedig önmagából kikelve rángatta el a srácot a tanárnő felé vezető szakaszon. (nem tudtam eldönteni, hogy kinek ártott meg jobban a pia, Évának, vagy a srácnak, aki amúgy is taj részeg volt már, mindenesetre elég poén volt :D én meg ne győztem bocsánatot kérni utána) A szállásra visszavezető úton Évával nagyon jól voltunk, röhögtünk, tompák voltunk, de akkor volt a hangulat a tetőfokon szerintem. Fiúk, jó hangulat, még ha csak az este töredékét is tette ki. :) Onnantól, hogy felértünk a szobánkba, a jó hangulat zsupsz elment. Dóri nekem esett, hogy ezt mégis, hogy képzeltem, Évát is letámadta, pedig Éva csak nem akart magamra hagyni az idegen társaságban, ráadásul én erőltettem, hogy igyon ő is egy felest. Hiába mondtam Dórinak, hogy én csak azzal a célzattal játszottam magam, hogy egy felessel le tudjam őket húzni, hisz az osztály 38 másik tagja, rajtam meg Éván kívül, fél méteres távolságra voltak, plusz két tanárnő, ééés még csak sokat sem ittunk... Ezek után már kedvem sem volt az egészhez, nem is kívántam a wisky-t sem, a 7 másodperc a mennyben már lezajlódott bennem akkora már. De lassacskán előkerültek a poharak, meg a kóla, mi meg elkezdtük szopogatni. karamellás kóla íze volt az életelixírnek, és úgy, ahogy de még iható is volt. Aztán ittam egy pohárral simán, kóla nélkül, és egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy mit lehet ezen szeretni, undorító az íze...Már akkor inkább rosszul voltam, mint sem feldobva. Aztán átvettük Évával a fürdőruhánkat, mindenki más rendes ruhában maradt, illetve egy ideig Dóri melltartóban volt. Majd bejött két osztálytársnőnk, Dóri invitálására részben, Éva nem örült neki, nekem meg onnantól már nem számított semmi, mert azon gondolkodtam, hogy ki kellene hányom a sok sz*rt, amit megittam. Hoztak sört :S...meg vodkát. (Régen, ha ittam, csak a vodkát nyeltem. :S Mai napig nem értem, hogy bírtam, undorító ital.) Aztán Nikivel kevertünk egy vodkás-wiskys kólát, amolyan kuriózum alkotásként, és elfeleztük, akkorra már ízeket sem éreztem, nem azért mert sokat ittam töményet, hanem, mert nem bírom az alkoholt egyszerűen. Niki, meg Julcsi aztán elkezdték játszani a fejüket, pedig még korántsem ittak annyit, egyik ide dőlt a másik oda, hát érdekes volt. Én egyre nyomottabb voltam, már horpadtam, és a gyomrom is feszített...Elmentem a Wc-re, mert gondoltam, akkor most inkább kihányom a sok töményet, ami még nem szívódott fel. Éva olyan édes volt, jött gyorsan utánam, meghánytatott, a hajamat fogta, lefektetett. Köszönöm Éva <3 igaz barátnő vagy <3. Amúgy nem az első eset, hogy Éva segít nekem ilyen téren. Persze a másik ilyen személy Dóri. Gábort a harmadik helyre sorolnám, meg Norbit is. Mondjuk annyiszor nem hánytam, nem vagyok nagy ívós. :) (de kell néha ilyen este is) Arra még emlékszem, hogy a tanárnő bejött a szobánkba, megnézni mit csinálunk, amúgy nagyon édes forma a nő. Évával mi meg fürdőruhában rajzoltunk a "Mindenesembe"
Az a vicc az egészben, hogy akkor Julcsi meg Niki épp egymáson hánykolódtak amikor benyitott, mert gondolom, addigra már eleget ittak, de TVA-nak az volt a legdurvább, hogy mi fürdőruhában rajzolgatunk...sosem fogom megérteni, hogy miért...
Még szóvá is tette a lányoknak, elvileg vagy 10 percig ott állt, nekem az egész tűnt maximum másfél percnek...időérzék hiánya.
Utána hamar elaludtam, elvileg nem is mozogtam meg semmi, szóval hullaként feküdtem, meg is nézték párszor, hogy veszek-e levegőt. :D De élek, és amikor felkeltem reggel, olyan voltam, mint aki a téli álmából ébredt, kipihent és üde. Nagyon vicces volt, és nem is lettem másnapos, lehet azért mert hánytam végül, de az is lehet, hogy ha nem a vodkától leszek tompa, akkor kikerülöm a másnaposságot.
Az estéből megtanultam, hogy inni, mert az osztályból mindenki inni fog, nem olyan jó móka. Parancsszóra ivászat, pedig kedvem sem volt hozzá. Mint ahogy akkor is mondtam: meg kellett volna állnom a feles után. :) A következő esténk pedig botrányos volt. Egyszerűen Évával nem is ittunk, nem is akartunk, egyedül Dóri kezdte el inni a wisky-t, "mert van" alapon...Aztán bejött az osztály két barbár lánya, és alig lehetett őket kiküldeni. Dóri felszívódott, de nem ivott többet, hanem Sugival gitározgatott. :) Szegény Éva meg nagyon mérges volt, Dórival összevesztek, mert tényleg beinvitált embereket hozzánk, pedig kértük, hogy ne tegye, főleg, hogy Éváé volt a wisky.
Najó ezt majd még kifejtem, d már így is nagyon hosszú lett. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése