2011. szeptember 17., szombat

egy szokásos vasárnap reggel

Ötkor keltem a torna miatt, csodával határos módon egész jól aludtam, orrspray nélkül is, asszem függő lettem. Megcsináltam a sült padlizsánt, sült hallal, és sült brokkolival, mindezt olaj nélkül, hozzátenném, meg paradicsom, lila-hagyma, nyamm, csak elsóztam, az nem annyira volt kellemes, de mindegy. Bevettem a vitaminokat is, később, mert mialatt sült a kaja, sötét volt, és én meg nem akartam anyuékra benyitni, mert alszanak, és ha kihozom a legújabb alkotásomat tuti, hogy felébredtek volna, elkezdtem a torna-cipő vázlatokat készíteni Ádámnak.
Első dolgom fiúval, kicsit félek is...
Ő egy zöld és fekete színektől hemzsegő, mégis vidám, nem túl színes cipőt szeretne. ezen kívül még kérdeztem pár dolgot róla is, hogy ő milyen, meg, hogy mi a kedvenc étele. x) A spagetti, és szereti a cicákat meg a mangákat, kissé gyermeteg lélek, vidám természet, bár magát halálistennek nevezi, ami bizarr, de beleépítem a cipőbe ezt is. Az már fix, hogy a nevének a bokájánál végig kell húzódnia. És az első tervek már elkészültek, kinn a hideg konyhakövön, mert a székre a tálcákat pakolta, kis asztal meg most nincs. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése