2011. szeptember 13., kedd

Evita

Szóval, most megadom Évának a blogomat, ezentúl ő is rendszeres olvasója lesz, remélhetőleg. Smink-beauty blogot indított a minap, és nem mondom, nekem tetszik a bemutatkozás. Na de ez nem a reklám helye. Szeretlek Évám. :) Jó nézelődést. ;)
Amúgy számot vetettem magamban, és olyan boldog vagyok, hogy nem vagyok fáradt a suli végére. :D
Viszek kaját, sokat eszek benn, plusz vitaminokat, porctablettát, csonttablettát meg vasat szedek. Vészesen hangzik, de most tényleg egész ember tudok lenni ettől a sok mindentől, és nem merülök le. Annyira klassz. Ráadásul próbálok minél összeszedettebb és rendszerezettebb lenni, mert ez már tizenegyedik, plusz, ha nem szeretném, hogy a csapongásaim miatt fuccsoljon be a cipő-projektem, akkor bizony ezt így kell. Sokkal jobb. :)
Amúgy kilátásban lehet még egy megrendelés. Niki, nagyon tetszett neki a mai cipőm, ami rajtam volt. Természetesen magam alkottam. Meg is kérdezték, hogy rajzolni is én rajzoltam-e rá. :D
Boldog vagyok, csak melegem van, hideg zöld-teával hűtöm magam kb. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése