2011. szeptember 25., vasárnap

fesztivál boys

Nem akarok önpolírozni, meg semmi hasonlatosság, de egyszerűen annyira helyes fiúkat, illetve, 24-től felfelé, pasikat láttam, és én is feltűntem párnak. Konkrétan életem nagy lehetőségét szalasztottam el, egyszerre 2-t is. Mellettük sétáltam, és mindkettő bámult engem, de én azt hittem a mellettem szaladó árukat nézik, mert volt ott egy csomó, nálam feltűnőbb dolog. Ezalatt értem a lógó, illatozó disznókolbászokat, meg a kandírozott gyümölcsöket csokoládé bevonóval és cukorkával megszórva. Szóval én egy hatalmas tekintetkerülő ívvel mertem csak az irányukba nézni. Kábé, mintha vak lennék, vagy nem tudom mit gondolhattak amikor látták, hogy szemmel manőverezek. Amúgy van önbizalmam, csak néha nem elég erős, hogy higgyek. Mire ők bevágtak elém, én pedig néztem rájuk, mire ők még hátranéztek, mindezt egy fél méteres távolságon belül, egyszerre, csáb-mosollyal, majd elkezdtek rólam beszélni, párszor még vissza is néztek. Nekem meg nem akart leesni, most is csak azért tudom, úgy megfogalmazni, hogy néztek engem meg satöbb, mert Dóri meg apu röhögve mondták, hogy hihetetlen vagyok. Dóri szerintem szívesen hátba vágott volna, hogy hagytam őket elmenni. Nekem meg úristen, megszakadt a szívem utánuk xD. Komolyan kellemetlen volt.
A másik jelentősebb behatás pedig akkor ért, amikor este, Ladány-Bene előtt negyed órával...Épp fagyoskodtunk, amikor jött egy raszta társaság. ó, de még micsoda társaság, szerintem zenészek voltak ők is, mert volt ott egy hapsi, aki, gondolom a menedzser, állandóan telefonált, és az ő haja nem raszta volt. Olyan 30 körüliek voltak, de volt egy olyan sármos, pont az én irányomba néző pozitúrában állt végig. Anyunak is feltűnt, hogy engem nézeget. Aztán leültek és ittak, a fűben, de valahogy az is olyan művészi volt. Akkor sikerült felvennünk a szemkontaktust a kiszemeltemmel. :) Mosolyogtam rá, ő pedig rám, és azok a szemek, meg az egész férfi ember. Olyan védelmező volt a tekintete, mint egy vad oroszlán, és kiforrott volt. De tisztában vagyok azzal, hogy túl idős hozzám, egy 17 éves kislányhoz, szóval ez így érdekes lett volna, "egyéjszakás" lány pedig nem szeretnék lenni. Szóval, röpke kapcsolatunkat lezárólagosan, a kezeimmel elmutogattam neki, hogy nagyon tetszik a haja, szerintem ő ebből azt vette le, hogy azért nézem őt, mert bejön a haja, de talán így jó, mert amúgy sem lett volna semmi. Így bementem inkább a tömegbe és orgazmuson estem át, olyan klassz volt a koncert. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése