2011. szeptember 6., kedd

külön

Amit direkt kihagytam az előző bejegyzésemből, az az, hogy egész nap a másik cipőn dolgoztam, és most majdnem teljesen készen vannak. Már csak a pink-rózsaszín fűző kell, meg egy kis flitterezés itt meg ott. 3 nap múlva pedig- hazajőve a kirándulásról, tök kótyagként, mint a TESCO szatyor- elvisszük Zsuzsinak. Most is fészen dumáltunk, rendes nő, jó arc.
Kiírtam, hogy boldogabb vagyok, mint 4 éve. :) Jönnek rá a lájkok. De ez az igazság, annyira feldobott és hálás vagyok e percben, hogy a Földet magamhoz ölelném, és megpuszilgatnám. Titeket is, kedves olvasóim! :) Dóri pedig büszke rám, és most szólt, hogy anyu szólt, hogy megnézzük a Lost utolsó részeit és minden kiderül. :D
Ráadásul Dóri most közölte, hogy van fülesünk a kirándulás idejére. Ó istenem, annyira fenn vagyok most- remélem ti is! :)


(Panglos mester és Candide keveréke, csak most még örök optimizmus sem kell, hogy repüljek. ajánlom, hogy olvassátok el, imádom Voltaire-t)


aludjatok jól :) én 3 napig nem vagyok, de aztán jön fel a kép a két cipőről :)
puszillak titeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése