2011. szeptember 29., csütörtök

Ki korán kel, aranyat lel...

...vagy egy kész cipőt talál az asztalán, amit nem manó-ujjak készítettek, hanem az expeditőr maga. :) Ez esetben én, igen, és olyan mesésen néz ki, hogy megint eláll a lélegzetem, és fibrillálni kezd a szívem. Hozzatok egy defiblirrátor elém. :)
Tényleg annyira jól néz ki, este kirakok róla képet is! :D Valójában most reggel akartam képet kitenni, csak anyut elfelejtettem megkérni, meg ő jobban sietett, mint én. :) Ma nem lesz túl nehéz napom, igaz 4-ig benn leszek, mert modulom van, aztán meg nyomás haza, mert negyed6kor tornám lesz. Összetett. :)
Az imént még szólt a zene, Sting, idegnyugtató, nagyon jó, szimfonikus változat. :) Énekeltem is rá, és most felért egy katartikus élménnyel. Súlyra nem tudom valóban gyarapodtam-e fél kilót, vagy ez csak azért van, mert káposztát ettem...előtte 1 nappal meg kelkáposztát, szóval most nekem is Activya kúrálnom kellene magamat szerintem. Bár, amit most szedek vitamin, abban vannak probiotikumok is, a porctablettáim pedig 2 szemenként, annyi a napi adag, amit magamhoz kell vennem, 10 kcal. Vicces, akkor pedig, amikor megláttam az összetevők résznél a tömegnövelő szót, majdnem kitértem a hitemből. De fél percen belül rájöttem, hogy az nem a fehérje-protein tartalomra céloz, mert az nincs benne. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése