2011. szeptember 24., szombat

várakozás percei

Nemsokára indulunk Etyekre...Gyorsan utána néztem a lencse élettani hatásainak, és hát iszonyatosan hizlal, mondanom sem kell, egy fazékkal megettem reggelire kb...
Soha többé nem eszek lencsét, elhatároztam. Illetve, egy ideig, mert már fáj is a hasam. Mindegy:S...hüvelyesek...átkozottak.
Este amúgy befejeztem a My body is a cage rajzomat, az most a legfrissebb, anyu pedig nem fotózta le őket, ami azt jelenti, hogy nincsenek még képek, de vasárnapra próbálom beiktatni. Nekiestem Zsófi pipőjének is. ;) Megint égek a vágytól, hogy folytassam...csak kéne narancs meg világosabb zöld toll...amit nem hiszem, hogy a hétvégén megtudok oldani...
De remélem azért majd haladok még vele tovább, bár nem tudom, vasárnap hány ötlettár lehet nyitva? :) Legyetek jók! :) Megyek pakolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése