2011. szeptember 10., szombat

Gergely2

A tali nem valósult meg, mert nem mentem el. Nem bízom benne, és soha nem is bíztam. Egyszer beszéltünk hosszabban, de nem volt szimpatikus, elég rejtélyes forma. :S Ijesztő.
Felhívott délután, gondolom rám várt, de Dóri vette fel (hosszú) és mondta, hogy neki k*rvára nem szimpi a srác, meg a stílusa. Tök állat volt a telefonban. :S
Aztán írt egy üzenetet, konkrétan így:
" Megmondanád miért basztál át, mint palánkon a szart? "
Én meg, megrökönyödve, hogy ezek után, még jó, hogy el sem mentem, mert ezek szerint a megérzéseim megint segítettek elkerülni a bajt. Ez a srác biztosan nem normális. Egy idegbeteg állat, akit emberek közé nem lehet engedni. Őszintén megírtam neki, hogy nem bízom benne, és hogy ő számomra túl idegen, ahhoz, hogy találkozzunk, egy általa behatárolt helyen. :S
Elmeséltem ezt pár ismerősömnek, meg a beszélgetésünk menetét, illetve , hogy milyen leveleket írt eddig. Hát nem túl reményteljes a dolog, és nem csak szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése