2011. szeptember 12., hétfő

im so quick

Bocsi, de ma nem a blogolásé vagyok. Egyszerűen átkozom magam ilyenkor, hogy a nyári angol házit miért kell az utolsó pillanatra hagynom -.-.
Annyira hülye vagyok, de már végeztem, és még futni is elmentem. Szóval sikerült jól kijönnöm a dologból. Teljesen jól éreztem egész nap magamat a suliban, ami olyan szempontból fura, hogy mindenkinek fáj a feje, vagy álmos, de nekem most a vas miatt annyira rendben van a szervezetem. Ennek komolyan örülök, mert nem vagyok zombi végre. Mondjuk vitaminokat is szedek, meg délelőtt eszek, sokat, és még egyszer, de 3-4 után már semmi. :) Meg sok víz, sima, buborék nélkül. Ajánlom.
A cipőkről...hátőő, igen, Zsuzsi húga lehet, hogy kér, de szerintem ezt mondtam már. Vivi előre láthatóan egy 2-3 hónap múlva lesz soron, illetve akkorra kér, mert most vettek újat. Elég borsos áron, szóval nekem csak úgy kerekedett a szemem, de hát, ha ő megengedheti, miért ne. Nem vagyok ilyen szempontból irigy. A pénz nem a lételemem, szerintem annyi kell, amennyiből meg lehet élni, plusz pár is aranyosság, csak szerényen.
Összesűrített bejegyzés, de félek, mert Dóri nem fogadja el Cilát, én meg szívem szerint előtte is Apunak hívnám. Nehéz helyzet, de most megyek, holnap kifejtem, mert én sem értem teljesen.
Szeretlek titeket, le kell írnom, mert ez olyan kedves. :) Aludjatok mostmár. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése