2011. szeptember 28., szerda

Uborka, retek, kínai kel, saláta, rebarbara, spárga, zöldpaprika, paradicsom, brokkoli, zeller, karfiol, petrezselyem gyökér, cékla, patisszon, káposzta, cukkini, kelkáposzta, karalábé, sárgarépa, gomba, zöldbab.

Ezek a korlátlan zöldek. A dőlt betűseket eszem rendszeresen.
Bab, borsó, lencse, kukorica kizárva. azokat nem is szoktam, mert felfújnak engem, de nagyon.:S A sütőtöktől nem válnék meg szívesen.
Gyümölcsöket is említ, amiket korlátlanul lehet az az alma, eper, ribizli, dinnye, citrom, narancs, meggy. Mondjuk a narancsban én nem hiszem, hogy kevés lenne a gyümicukor pl., de mindegy.

Ezek diétásak. Én pedig elég sokat mozgok. Most ez kell magammal hitetnem, hogy nem lesz bajom, ha több olajat eszek, de hiszek magamban, hogy visszagyógyulok. Ugyanakkor az izomzatomat nem akarom visszaszedni. Szóval, továbbra is ügyelek a vízutánpótlásra, a fehérjének meg utánanézek. Elvileg kilónként 3 g. Kreatív munka, én mondom. Futás után jobban leszek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése