2011. szeptember 17., szombat

gyors áttelintés, addig csillapodnak a kedélyek

Igen, hát feljöttünk konciról, a legjobb rész komolyan az volt, amikor Apuval meg a fiúkkal ültünk. Annyira jó ott a hangulat, de mindig, sok a karizmatikus arc ott. Will, Szaki, valami pasi, akit nem ismerek annyira, Gabesz, őt különösen bírom, és nem utolsó sorban Apu. Nem lehet ott nem jól érezni magunkat, hihetetlen.
Nem tudom Dóri meg Ádám merre-fele kóboroltak el, és nem tudom mit csinálhattak, ha szeretné, majd elmondja, de most nem akarom kérdezgetni. Móni úgyis kivallatja. Megértettem vele, hogy tulajdonképpen Dórinak Ádám az, mint neki Marci, Mátiász' meg a Levik figyelme. Szerintem ez egy elég tiszta tört volt ahhoz, hogy megértse, Dóri miért mogorva, és miért nyomja el őt. A képlet egyszerű, nem lesz több 3-as tali, ezt elkerülendő. Mondjuk én már csak röhögök ezen, mert mindig ez történik, és cikis, dehát, én toleráns vagyok, illetve könnyebb így elviselni... :) Szóval, nem gáz, én ma már megkaptam a kellő figyelem mennyiséget férfi részről, Gergely képében. Ugyanakkor Gabesz is csapta a szelet még, de az nagyon bejött, mert állati humorosan teszi mindezt, az egyetlen baj, hogy ő tényleg mindenkivel. Ráadásul 44 éves majdnem, kétszer annyi, mint én, plusz komoly kapcsolatra nincs épp kiélezve. Bónuszként tetszik Dórinak, ami azt jelenti, hogy az előzőeket nem számításba véve sem nyitnék felé. :) Korrekt vagyok, így kell tenni. Holnap reggel torna, aztán piac. :D Csak legyen pipő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése