2011. szeptember 3., szombat

tervek tervei

Anyuval visszamegyünk majd a régi sulinkba, és lefotózzuk őket. Ezek után nyitott kapuk és lehetőségek egy egyéni kiállításra nézve. :) Kiteszem a képeket ide is, meg fész oldalamra is, vagy anyu teszi ki őket, még nemtudom, de remélem nagy sikert aratnak majd. Amitől meg külön izgatott vagyok, hogy megbeszéltük Niki nénivel, hogy még aznap benézünk a rajzterembe és az összes régi képemet végignézegethetem. Dagad a májam, mert ez azt jelenti, hogy akár kiállítási anyag is összejöhet belőlük. Bár a 9. év eleji vázlataim alapján messze voltam attól amilyen most vagyok, de akkor sem voltam rossz. Csak meg kell találni a kiinduló témámat, és le kell mondjak az anime rajzolásról, mert az semmilyen szinten nem az én műfajom. Szóval olyan cipőt, ha kér valaki, akkor azt mondom, hogy persze, bevállalom, csak ne ijedj meg tőle. :D
Szóval, jövő héten egészen sok képet teszek majd föl-remélem. Viszont 3 napig nem leszek, mert kirándulok és ronggyá iszom magam egy este erejéig. A félő már csak az, hogy nem hiszem, hogy lesz lavór a szobánkban, falra hányni meg nem akarok, ráadásul a tanárnő azt mondta, hogy ;" aki hányni fog, azt visszük a detoxikálóba" - na ez egy alap butaság. Akkor kell a detox, ha elvesztette, vagy elveszíti az eszméletét valaki a mértéktelen ivástól, esetleg leáll a légzése satöbb. De hányásért? :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése