2011. szeptember 15., csütörtök

reggeli helyzetjelentés

Tegnap este az oldalamon aludtam, nem nagy dolog, csak már rég aludtam az oldalamon. Odabújtam a fehér plüss kutyámhoz, belefúrtam az arcomat a bundájába és csak fél éberségemben ábrándoztam, ami nem éreztem, hogy teljesen lelassulok, és, hogy ideje nyugovóra térni.
Reggel pedig elvesztem a legújabb rajzom nézegetésében. Nem egoizmusból, csak olyan, mint egy nyári zápor, olyan üdítő a látványa, majd őt is kirakom, ahogy mindjárt izibe 2-3 képet (max.).
Utána sietek tovább, mert fél10-re benn kell lennünk. Nem lesz vészes nap. Így is 2 óránk elmaradt. Innentől csak rajz-biosz-tesi és dupla angol. Jó nap lesz, aztán délután cipővevő-túra. Este pedig ezt hallgassátok, elvileg együtt fut a család. :O Apu, anyu, Dóri, én kimegyek asszisztálni, mert ma tornám lesz. Úristen, tegnap is teljesen kiborultam, hogy nekem túl izmos a lábam...komoly baj van az agyammal. :S
De akkor képek. :)



Igen, hát elég részletgazdag grafikák, róluk még majd teszek fel képet, amikor rendes állapotban vannak és nem egy visszatükröző vitrin üveg mögött. :) Amúgy azok a rajzon Én meg Dóri vagyunk. Balról-jobbra haladva.
A cipőről pedig próbáltam rendes képet is kirakni a picike helyett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése