2011. szeptember 14., szerda

ejtőzés

Hát, igen, itthon maradtam ma, pedig nagyon nem akartam, nekem elhihetitek. Elég vicces maga a sztori, hogy miért...Azért elmondom. Szóval én reggel meg délelőtt szoktam sokat enni, és konkrétan bevágtam egy nagy tál sóskafőzeléket...táplálkozásomból kiindulva természetesen habarás nincs benne, meg semmi ilyen sav-elnyomó dolog. (pár csepp édesítőn kívül) Hát olyan szinten megfeküdte a gyomrom, hogy az illemhelyen kötöttem ki, majd rám jött a hányinger is, de olyan erősen. Teljesen kiütött, majdnem sírtam, mert suliba akartam menni. Egyszerűen szeretek benn lenni, mert pörgök, megállás nélkül, és jobbnál jobb gondolataim támadnak. Így viszont, se cipő a kezemben, meg semmi...hát "grafika-pennát" ragadva elkezdtem rajzolgatni. Majd kiteszem a rajzot ide is. :) Egyszerűen nem bírtam tovább, hogy valami kreatív szélhámoskodásnak ne álljak neki. Egyelőre a tolltartóm, ami tök precízen van elrendezve, -öröm belenézni- tartalmát használom, de nem árulok el többet a képről, legyen ez meglepi. Az viszont feldob, hogy anyu meg Dóri mennek ma futni. Szóval dönthetek, hogy velük megyek, vagy inkább a reptérre délután, vagy kora este, amikor még nincs sötét. Van választásom, tök jó. :)
Amúgy anyuval ma elmegyünk a suliba, lefotózni a rajzaimat. :D Az annyi, mint, Tamás bá't remélem látom fíling, meg Niki nénivel beszélni kell, hogy adja elő a régebbi műveimet, mert bajok lesznek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése