2011. szeptember 14., szerda

megvilágosodás ezerrel

Igen, hát elmentünk, lefotóztuk a képeimet, röpke 10 perc alatt. Asszem Niki nénihez holnap elmegyek egyedül, mert már most látom, hogy nem biztos, hogy megyek futni. Nem akarok sokszor egy héten, lazítok most. Ma voltam, reptérig mentem, már fújt a szél, végre, nem volt dögrovásos meleg. Sőt, nagyon élveztem a futást, isteni volt.
Aztán haza érve mamával citromért sétáltunk el, belém karolt, fogtuk egymás vállát, mint az önfeledt kölykök. Egy pillanatra bevonult a fejembe, hogy ez valami utolsó séta, "halál-menet", és annyira görcsbe rándultam, de hamar elhessegettem a gondolatot is a fejemből. Vettünk citromot, olcsón, 2 szép nagy zöld almát, olcsón, plusz egy hatalmas fél sütőtököt, szintén tök olcsón :O 1000 forinttal mentünk le, és alig ment el belőle. Lehet én vagyok a hülye a vásárláshoz, de ezen akkor is csodálkoztam, igaz ez lényegtelen apróság, de sokszor az ilyenek dobják fel az embert. :)
Évával is beszéltem fészen. :) Éva, ha olvasod, megkértem, hogy olvassa el, mert leírtam az estémet; csináltunk sült sütőtököt, reggel azt is eszek, de viszek be neked, mert megígértem. :)
Úristen Gergő pedig, egyszerűen miáúúú. Spontán kangörcsöt kapott az agyam, amikor megláttam, hogy egyetemista. :D
És asszem Ádámnak kell, maaajd, egy egyedi cipő, mivel eléggé érdeklődik egy levélben a szolgáltatás tartalma iránt. Boldog vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése