2011. szeptember 4., vasárnap

feltöltve

Az az igazság, hogy amióta megkaptam a megrendeléseimet, annyira frusztrálttá váltam.
Kényszeresen meg akarok felelni az elvárt igényeknek, amúgy is...szóval ez kicsit szellemileg megviselt. Ugyanakkor ma reggel összeszedtem és felpofoztam magamat, hogy na akkor most nekiállunk, és dolgozunk rendesen a cipővel. :D
Tegnap este 10-től éjfélig kicsit amúgy is pingáltam, kisebb-nagyobb megszakításokkal, ugyanis Dóri a Kör2-t akarta nézni, én pedig nagyon kíváncsi természetű vagyok.
Majd a fesztiválra is kitérek. :)
Reggel viszont elfoglaltam a törzshelyemet anyu és apu mellett és a minta bevasalása után szabtam-varrtam, gyöngyöltem. Hát, még nincs teljesen kész a szépség, amolyan "fél karú óriás" még (Kossuth). De estére meg lesz. Ráadásul du Lost utolsó évad maraton vár ránk. :D Azalatt befejezem, holnap pedig úgyis csak 9-re kell bemenni, max 1 óra erejéig, ami amúgy tök értelmetlen, de ők tudják.
Leegyszerűsítve a dolgot; még ma elkészül, és talán még ma fel tudok rakni róla képet is. :D Remélem tetszeni fog majd nektek is. Anyu már most imádta, azóta pedig haladtam vele, ő pedig motorozik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése