2011. szeptember 4., vasárnap

Remélem Dórival érvénybe lép a masszázs-estünk, de mintha megint mérges lenne rám...sajnos nem újdonság. Utálok vele veszekedni, pedig utóbbi időben annyit ütközik a véleményünk. Nekem ez szörnyen nehéz. Főleg, mert tegnap is kértem, hogy csak ne veszekedjünk, mert nem bírom ezt tovább. Minden mondatunk végén tuti, hogy egy konfliktus fog adódni...ha csak egymásra koncentrálunk. És tudom, hogy az éretlensége miatt van. Ez valahogy nehezebb ikrek között, mert közben meg nagyon szeretem őt, és szívem szerint állandóan vele lógnék, de kurvára haragszik az egész világra maga körül. Néha olyan érzésem van, mintha mindent utálna...
Hirtelen mondd ki dolgokat, meg nagy szavakat, amik amúgy tök érvénytelenek.
A szememben már szava hihetősége sincsen. Túl sok az alap ellentét. A minap pedig már szabályosan elkezdtem szidni azokat, akik összehasonlítanak minket...pedig szerintem senki sem hasonlít össze bennünket, vagyis tuti akad, aki mégis, de nem olyan komoly a helyzet. Ő az, aki állandóan megmérkőzik velem, aztán meg kijelenti, hogy ezt a környezete teszi velünk. Elegem van az állandó méregetéséből...teljesen mások vagyunk és a világ sem olyan, mint amilyennek ő látja. Tudom, hogy köd az egész, meg balladai homály, de bár ki tudnánk jönni egymással, és csak 1 napig ne vitáznánk. Hétvégén is akármit csinálhatnánk ketten. Inni nem fogok vele, az tuti. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése