2011. szeptember 18., vasárnap

bakker

Aludtam kb 2 órát délután, szóval olyan pihent vagyok, kipihent, és utána a nyakam sem fájt annyira. Igaz talán azért van a fejemben ez a tejjel-mézzel folyó Kánaán, mert anyu megmaszta a nyakam, és nagyon jól esett, ilyen jól már nagyon, úgy ellazított. Amúgy a nyak és a váll felső részének masszírozása az "ügyvéd-masszázs", mert ott jön ki a stressz. Meg rajzoltam délután, is, és Dóri imádja a képet, talán még jobban is.
Úristen, ezt nem hiszitek el, de asszem megvan honnan lesz meg a pipő, de nem tuti, csak lehet. Köszönöm Istenem, köszönöm, köszönöm, köszönöm. Most megölelnék minden sertést a világon, van tornacipő, van. Úristen behalok, el kell mennem, lehűtöm magamat egy meleg zuhannyal, de előtte megadom anyunak a hely koordinátáit. ;)
Istenem, köszönöm, holnap jönnek képek, a rajzaimról, remélem. :) Ráadás jó, hogy megértettem a matekot, köszönöm. :D Aludjatok jól, én álmodozni fogok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése