2011. szeptember 16., péntek

lőn világosság :)

Szóval, elvileg megvan a piac helyszín, és elmegyünk oda, szóval onnantól tutkós a dolog. Ezt a 2 megrendelést teljesítem, aztán több lábra állok, tervezem az a táskákat, és mindezt csak azért, mert ősz van, de ha az emberek igényt tartanak a cipőimre, annak én csak örvendek. :)
És szívesen teljesítem az óhajokat. :) De most ez a 2 ember teljesen biztos. :) Kezdem látni a fényt az alagút végén...:D A piac nagyon érdekel engem. :D

Teszek fel egy képet is, vagy kettőt, a szüleményeimről. Amúgy Pók tanárnő nagyon édes, imádom, annyira jól tanítja a rajzot. Például állati karaktereket emberbe vittünk át, majd kirakom arról is a képet. Az én állatom volt a vidra, eléggé díjazták a végeredményt a többiek is :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése