2011. szeptember 25., vasárnap

Fesztivál hangulat

L'ambiance. :) Igen, ez is elmúlt, nagyon klassz feszt volt, csak kár, hogy mindent arany áron adtak. Egész nap nem ettem, ugyebár a lencsétől nem is maradtam sem éhes, és nem is hagyta, hogy a nap folyamán azzá válhassak. Már csak azt nem tudom mikor lesz ma tornám... Inni sem ittam, viszont kérvényt nyújtottam be egy üveg minőségi borra, a számomra, amolyan feszültség levezetés, ha túltöltenék, illetve egészséges, és elsőrangú. Na igen, valami 6000 Ft volt 7 deci, szóval, azt kihagytuk. Azon kívül, kaptam egy szép gyűrűt, anyunak ugyanolyan van, zöldben, Dórinak fehéresben, de csodaszépek. Mind megtaláltuk a hozzánk leginkább illőt. :) Majd rakok fel róla pikcset, mert ma elvileg képrakodás lesz, csak anyu most motorozik, apuval. :) Szép idő van, nem lehet ezzel nem visszaélni. Amúgy is, egy vagány nő, példakép számomra, ő most él csak igazán. A vér-szerinti donor édesapám mellett sajnos sokat tűrt, szenvedett, és erősen tartotta magát, hihetetlen nőszemély az anyám. :)
Akkor esetleg ma a képek felkerülnek, plusz már tervben van a kövi rajz-témám, de ez titok, tanulnom is kell még. A fesztivál viszont, emlékezetes, ezentúl fogom hallgatni a Ladány Benét. Annyira fantasztikus zenét nyomnak, raggae (regi :) ), és és én meg a kordonnál elől, a 6 évesek között, csápoltam igen intenzíven, a batikolt pólómban és shortocskámban, aminek eredményeképpen megfáztam. :) Fáj a torkom egy picit, de túl élhető a dolog. Viszont, nem bizti, hogy Árkádból kell vennem új tollat, mert rájöttem, hogy tudok színt keverni. :D I'm so happy, or hippy? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése