2011. szeptember 13., kedd

Gergely új fejezetben

Nagyon rendes srác, úristen, pár levélke részletet bemásolok. Kiugrasztott engem rendesen a kényelmi-zónámból.
Sikerült neki, és annak ellenére is érdeklem, hogy csúnyán felültettem, és olyan értelmesen magyarázott meg mindent. Nagyon bejött. Szóval szombaton találkozunk. :)
részletek :):

"Hát részben az fogott meg benned, hogy egyáltalán nem tűnsz átlagosnak. Én tapasztalom is sokszor, hogy nem fogadnak el, úgy ahogy vagyok, nem csak félek tőle, mert én sem vagyok átlagos felfogású; de ezen tovább kell lépni, és azon is, aki nem tud elfogadni (könnyű mondani tudom); különben már nem tudom, hol lennék...

Ne másnak akarj megfelelni, hanem magadnak! Ez nem jelenti azt, hogy benne kell maradni a kényelmi zónádban, és nem nyitni mások felé, mert akkor sok dologról maradhatsz le. Ezt én is megéltem, de jó részben megoldottam.

Amúgy én sem feltétlen tudtam volna természetes lenni, mert én is hasonlóan félek az első találkáktól, mint te; csak éppen más okokból."

Többet nem mondok el, mert magándolog. :)

1 megjegyzés: