2011. szeptember 9., péntek

Amúgy, csak, hogy valami szépet meséljek...
Voltunk Sopronban, és az utcákon sétálva olyan művészien éreztem magamat, a kis rajzfüzetemmel a kezemben, ami kézről-kézre járt, a cipő-tervekkel együtt, szóval ügyelnem kellett, hogy Zsófi meg ne lássa őket.
Győrben pedig ma voltunk...gyönyörű, komolyan mondom. Olyan szívesen lennék ott egy hétig, és mindent bejárnék. Főleg a templomokat, mert azokat imádom. Csodálatos hely. Találtunk egy csokoládé boltot is, ahol vettem anyunak levendulás bon-bont, 2db volt benne, szóval apu is kap belőle.
Nagyon drága volt amúgy, majd 500 Ft. Éva pótolt ki 150-nel, mert 160 Ft-omat elvertem arra, hogy Dórinak és magamnak is állnom kellett a WC árát... Csak úgy elmondanám, hogy nem volt nem fizetős WC sehol- szóval agyvérzés közeli állapotokat éltem meg, főleg, hogy mindent nekem kellett állnom Dórinak is. :S Legalább 400 Ft-omat arra költöttem, hogy ő is pisilhessen, plusz még én is...sajnos ez így jött ki.
Amúgy azon meglepődtem, hogy Éva milyen spór, ha arról van szó. 6000-re volt, nekünk együtt nem volt annyink, és tudta, hogy elfogyott a pénzem, főleg Dóri miatt, de amint 150 Ft-ot kértem, rögtön mély gondolkodásba zuhant, hogy adjon-e :S.
Reagálni nem nagyon tudtam mit, mert nem szokásom kölcsönkérni, ez is ilyen premier eset volt. Majd felhozta, hogy még az almánk árával is tartozom neki, amit előző nap vettünk. Kb 200 Ft... De nekem üresek voltak a zsebeim a szuvenír vétel után... Nem mellesleg az almát együtt ettük elosztva, ahogy minden mást is, kb "ami az enyém az a tied is" alapon... Nem is értettem, miért viselkedik így, mondjuk akkor már 8 órája nem evett, és olyankor szörnyű a természete, de nagyon rosszul esett...
Később megmondtam ezt neki. Igazat adott, én pedig neki, szerintem Hétfőn viszek neki egy almát. ;)
Majd az esténket leírom holnap! Puszi nektek. :)( Dóri már alszik amúgy, én meg leesek a székről )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése