2011. szeptember 28., szerda

suli

Amúgy tökre szeretem, de tényleg, jól megy egyszerűen, olajozott vagyok, bár nem mondom, a vitaminomat akarom már, mert abban van B6 is, amitől szerintem ha picit is, de türelmesebb vagyok. xD Szóval minden karikacsapás, most még, talán azért is, mert egész nap eszegetek benn. :)
Viszont azt hiszem rászoktunk a tubákra, megint, ami nem jó. Illetve, közös program a sok külön óránk után, ami jól jön tényleg. Ráadásul Éva is úgy áll kb, mint én, most, csak ő a másik rosszat képviseli, egyszerűen nem bírom leírni. A lényeg az, hogy étkezési zavaraink vannak, vagyis a magamét nem tekintem annak, csupán a lelki oldalát, mert elég sokat eszem, és nem latya-patyázom.
Ugyanakkor az érzelmi tónusok is dominálnak, egy fiú képében, suliból. Foxnak akarom hívni, mert olyan róka-arcú, szöszke, és rendszeresen beletúr a hajamba, én pedig az övébe, ma konkrétan a hátamra ragasztott egy I <3 f*sz (rajzolva) táblát. Ez is valami, röpülünk egy együtt töltött éj felé...stilisztikailag ez szépirodalmi stílus volt, ha jól gondolom.;)

Amúgy Gergő is írt, és valahogy nem tudom, úgy érzem Apának volt igaza vele kapcsolatosan. Nem bízom ebben az egészben, megint konkrétan a városban akar találkozni, már időpontokat is benyújtott. Konkrétan a megkérdezésem nélkül összedobott egy "instant" talit, melynek részese vagyok, csak beleszólásom nem sok van... illetve odabiggyesztette az üzi végére, hogy 42 órám van, hogy panaszt nyújtsak be. :O Ezt viccesnek akarta szánni, de rossz felén sült el a puskacső, mert nem az sajnos. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése