2011. szeptember 19., hétfő

Tervek és tervek és tervek

Csütörtökön szerintem bevonszolódom Niki nénihez, a rajzokért, aznap max tornázom, futni úgy sem szeretnék, bár ma futottam is, és nagyon élveztem. Igen, ettől csak jobb lett a napom. Sikerélmény számomra, ráadásul a rohanás után egy kis kikapcsolódás szellemileg nekem, bár nagyon nehéz, egy ilyen hosszú, mégis klassz nap után. Nehéz csak lehiggadni, és egy szintre kerülni egy lótuszvirággal, persze nyugalmi szintre gondolva.
Vagyis péntek délután, legkésőbb számon lehet rajtam kérni a képeket, bár van 2 önálló rajzom, meg van mégegy, amit rajz órán készítettem, a vidra bácsis. xD Az biztosan tetszene nektek. :) Szóval igen, és ezen kívül ma este elkezdem vázolni a cipőket, holnap nincs amúgy sem 0, 1 órám. :)
Az elkészülésük max egy hétvégébe fog telni, a részfolyamatokat megpróbálom felrakni, csakhogy ne unatkozzatok. :)
Áh, úgy érzem megcsókol a világ, én pedig titeket, most megyek, mert vázolok, aludjatok jól. Amúgy Éva is olvas engem már. ;) Megnézem a blogját még izibe. Viszont el ne felejtsem odaadni neki a maximát, mert konkrétan napok óta a táskámban hordom, csak annyi a külön órám...a sminkblogja miatt kell. :)
puszillak titeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése