2011. szeptember 11., vasárnap

meglepetés

Úristen, csúcsnézettségem volt este 9-kor. :O Bámulatos.
Anyuval elugrunk majd megnézni, van-e 38-as cipő, mert akkor még el is tudom kezdeni ma.
Zsuzsiét kipipálom, de TESCO-ba még el kell mennem fűzőért. Asszem veszek egy lilát, megnézem, hogy áll benne. Plusz ki kell szednem a gyöngyöket a nyelvéből, lehet inkább becsipkézem, vagy beflitterezem, de az is lehet hogy az emblémámat varrom bele. Az magába foglal legalább egy órát. Plusz fogalmam sincs, hogy hol van a francia házim...holnap nulladikban francia óra. Félelmetes lesz, és én már most szívritmus-zavarral küszködöm.
Hajat kell mosnom, tornára kell mennem, de az még nem tuti, lenyót írok, és a kötelezőket mikor is kezdem el?- rengeteg dolgom lenne, vagy rengeteg dolgom lenne? :)
De! voltam már futni. :) Nagyon élveztem, jól esett, komolyan. Ma 50 kiló voltam, és nem nagy Wc-ztem. Amúgy a súlyomat nem biztos, hogy le kéne ide írnom, mert olyan bizarr fílinget kelt. Gergő írt üzenetet, az akit Gergelynek hívok, és tegnap még állat volt. Na kiderült, hogy tök értelmes és komoly srác. Én pedig teljes őszinteséggel válaszoltam neki arról, hogy mennyire megfutamodós természetű vagyok, sajnos, és, hogy ez tényleg szégyen. :S Le kellene vetkőznöm ezt az őzike viselkedést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése