2011. szeptember 28., szerda

olvasok, írok... :)

Voltam futyni, szóval most boldog vagyok, főleg, hogy anyu is itthon van nyugiban. Fázni se fázok. Megcsinálom a franciát, aztán meg cipőzöm. Amúgy míg lenn nyújtottam, megjelent a házból egy bácsi, és tudom, hogy egyedül él, mert a felesége meghalt 1 éve. Leültünk és dumálgattunk így a világról, igazából tervemben volt, hogy szóra bírom, vagy megölelem, mert annyira rossz érzés, hogy magányos. Elköszönéskor meg is öleltem őt, szóval remélem most már érzi, hogy van helye a világban. Bár ki tudja, főleg, hogy miután följöttem, anyu közölte, hogy a bácsi otthona mindenütt madárpiszkos... illetve a munkások mondták ma. Ráadásul vannak fiai akikkel össze is jár. Szóval petit koppanás nagy hanggal, lehet, hogy most elkapok valami ecoli-bacit, mert jót akart cselekedni, és figyelmes voltam. :'(
Holnap dupla rajzra beviszem a képeimet, a My body is a cage-eset is, többek között.:)
Rissy-t meg imádom, de most, hogy a Blankáék nincsenek suliban, megállás nélkül csüng rajtunk, és ez zavaró, mert amúgy elvagyunk elég jól, meg satöbb, de ez így kicsit negédes nekem. :) Ráadásul tesi likasom lesz, és tervemben áll egy pszichológia könyvet kikölcsönözni. :) No majd még jövök. :) Puszi(K). :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése