2011. szeptember 5., hétfő

Gergely

Jobban vagyok, torna előtt nagyon kész voltam lelkileg. Most is mindjárt megyek, nekiállok cipészkedni picit, mert holnap no suli. 11-kor tali Évával, és bevásárolunk a kirándulásra, tudjuk mit. :)
Amúgy valahogy a másik nem figyelme olyan hatással van a bioritmusomra, hogy csak na. Szóval az addig bedagadt szemeim csillogóvá válnak, a hajam göndörebb. Jó ez költőien eltúlzott, csak a liftben együtt mentem egy pasival...8 emeletet, mindenkivel állandóan mogorva, velem meg tökre eldumálgatott. Alapjáraton meg egy bunkó, de ez az ő dolga. Hajnali 1-kor Fűrész4. Dórival megnézzük szerintem. Megöleltük egymást torna után, és annyira jó érzés volt...komolyan.
Most pedig ír a Gergő nevű fiú, aki tök ravasz, mert az Ozoráról hazatartó vonaton leolvasta a nevemet a névtáblámról. :D Leleményes fiú, nem mondom. Szombaton talizunk. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Amúgy holnap...Kedd! :D
Na és most szerintem megyek...dolgozok, de előtte elköszönök Gergőtől... :)
nektek pedig jóéjszakát és szép álmokat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése