2011. augusztus 7., vasárnap

megvilágosodás

A pasik nem szeretik a pizsigatyát a kövér lányokon. A túl mintázott ruhákat pedig egyenesen utálják. Lementettem a képet, ami pont nagyon tetszett, erre tessék. Mondjuk engem különösebben nem izgat, hogy mások mit gondolnak az öltözködésemről. A magam stílusa jegyében hordom a ruháimat. Van egy olyan hippis-romantikus beütésem.
Viszont ezek az összeállítások. A naci tetszik, de együtt egy parányit már sok.

Tovább is mentem és életveszélyes cipőket találtam. Az a csúnya platformos fajta, amit én fel sem tudnék venni a kacsa lábfejemmel. ezen felül már feltalálták a gyógyírt a pici mellekre, hogy ruhában, hogyan hassanak nagyobbnak. Egy éve még érdekelt volna, de most őszintén szólva: leszarom. Kicsi és formás, de nem lógós. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése