2011. augusztus 30., kedd

katasztrófa

Jézusom, a mai vérvételem eredményei holnapra már elkészülnek, én pedig mehetek-mamával- a doki nőhöz, hogy megtudjam van-e hiányosságom. Az a vicces, hogy jobban félek az eredményektől, mint magától a vérvételtől ma.
De! mivel oda sem néztem, ezért nem fájt, tök poén volt, a spatulát sem láttam, a tűt se, és asszem én voltam a leggyorsabb alany reggel. 2.-nak rendeltek be, majdnem 3.-nak, mert a néni a sor végéről faltörő kosként gázolt át a népeken. Ilyenkor úgy megtáltosodnak, imádom...xD
Amúgy volt egy érzékeny beszélgetésem Apuval, ezentúl Apu és nem Afu lesz. Megerősödött az apa-lánya kötelék köztünk, és nagyon élvezem.
Amúgy cipő téren van már pár megrendelésem.
Viszont bánom, hogy nem engedi nagyobban felrakni a képeket. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése