2011. augusztus 31., szerda

lelet-eredmények

A második almámat eszem éppen, jó méregtelenítő az is.
Dóri nem jön görizni, mondjuk sejtettem, hogy lemondja. Mindegy is, nemsokára úgyis megyek. Amúgy utálom ezt, ha kérnek vagy lemondanak vmit az emberek és nyávogó, elhaló hangon teszik.:S Tessék rendesen beszélni.
A lényeg most jön. A vérképem szerint az immunrendszerem gyenge. Félő, hogy ha rám "köpnek" suliban, akkor otthon kell maradnom, ami 11.-ben valóban gáz lenne.
Ezenkívül vashiányom van. Meglepett, mert tonnaszám spenótot eszek...Amúgy Karola is vashiányos, de nekem nem írt fel még semmit a doki. Kedden megyek vissza, és viszem a vitaminjaimat, amiket szedek. Ezen kívül alacsony a fehérje szintem. Persze...azok után, hogy pont most kezdtem húst enni. Azt mondta a doki nő, hogy baba-étrendet kéne folytatnom. Ami napi 1 pohár tejet és 5dkg húst jelentene. Nem akarok napi szinten húst enni, heti szinten még oké. Meg, hogy heti 2 alkalommal akkor tojást egyek, ha tejet nem iszok. Bonyodalmas, de inkább, mint a tej ivás. Ja és alacsony a nátrium és kálium szintem. Ennyi. Rájöttem, hogy múlt évben több volt. xD Beszéltünk a futásról is, meg mondták, hogy nagyon sovány vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése