2011. augusztus 31., szerda

bevégeztetett

Halenda- istenem, ez Dóri blogjának hatása, ez a hülyeség megy a fejemben most, meg a ratyi klipje, ami néhol vicces.
Kiemelem a blogjából a "legalább bűntudatmentesen kúrtam be" részletet, mert ott elröhögtem magam. Vicces simán. :D
Rám írt Barbi, aki asszem 3 vagy 4 évvel fiatalabb nálam, de megkért, persze nagyon visszafogottan és bájosan, hogy futhatna-e velem. Természetesen. :)
Jófej kislány, belevaló és J-Lo arca van. (Ha velem fut a teste is olyan lesz-csak viccelek. Nem ítélek el semmit és senkit alkati szempontok szerint.)
Este végül meglett a futásom. Őszintén nem is számítottam rá, hogy rábírom magam, de olyan melankolikus voltam a holnap miatt, hogy muszáj volt. Máskülönben csak itthon savanyítottam volna a levegőt, az meg kell a fenének.
Kéne már a vaspótló-tabletta, ajj. Komolyan, érzem, hogy néha csak úgy leeresztek és elfáradok nap közben. Nagyon szar. Eddig azt hittem a cukrom, vagy, hogy nem eszek eleget, de mégsem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése