2011. augusztus 7., vasárnap

katasztrófa-est

Annyira vártam már a "Naagy-Aranykutas-estét", de a várt öröm és izgalom elmaradt. Indulás előtt anyu folyamatos pattogásától már vérszemet kaptam. Lementünk, vettünk almát, merthogy én már csak azt akartam enni. 5-ig szoktam enni max, 5 után csak vizet iszok, viszont olyan éjfélig fönn vagyunk, addigra meg már tök alacsony a vércukrom meg szédülök. Anyu szerint nagyon lesoványodtam. Amúgy ez nyáron általában így van, bár múlt évet elbricceltem, mert kevés vizet ittam.
De!, visszakanyarodva, Gabesz nem jött el este. Pedig ő a buli lelke típusú ember. Will jó társaság, de jött egy 3. pasi, János, fél-rokkant, ijesztő forma. Na meg még anyu meg Cila (afu). Képeket nézegettünk, én meg nagyokat ásítoztam. Anyu kicsit idegesített még mindig. Egyszerűen nem tudtam mihez kezdeni ott. Will-lel volt a legjobb hülyülni, a többi olyan értelmét vesztett volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése