2011. augusztus 31., szerda

csárli és másai

"Új blogot kezdtem.
Az előzőt 10 hónapig írtam rendszeresen. Aztán kitöröltem az összes bejegyzést.
Igazából nem tudom, mire volt jó. Azt hittem, már nincs szükségem a blogomra. Hogy már meg tudom oldani a problémáimat, hogy ki tudok mondani minden olyat. De ezek szerint nem. Kell, hogy leírjam, hogy nyoma maradjon annak, amit érzek. Mert másnap nem fogom elhinni.
Úgy akarom elkezdeni, hogy leszögezem: mire a végére érek, és ezt is letörlöm talán, addigra megváltozom. Kívül-belül. Visszafogom magam."


Miért van az, hogy minden 'kislány' ezzel indít? Egyértelmű, mert ebben a zűrös világban nagyon nehéz megtalálni magunkat és a helyünket. Van, akinek ez sosem sikerül. És vannak olyan emberek is, mint én, akik már tudják. Nem állok harcban magammal. Amúgy hiszek abban, hogy valaki megváltozhat, ha roppant eltökélt persze...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése