2012. április 18., szerda

előétel :)

Egy kis csemege gyanánt, az egyik cipőről felteszek képet, mert egyelőre abban sem vagyok biztos, hogy jó a minősége az áttöltöttnek :$, ráadásul teára szomjazom, és nemsoká' Született feleségek, és nő vagyok, na. :) Még ha ez nem is annyira látszik a testalkatomon. A csajokkal létrehoztunk fészen egy ilyen régi, cikis gyerekkori képek klubot, 6-an barinők. :) Én is raktam fel pár képet :D, de visszanézve a régieket, az akkor alakommal, egyszerűen nem tetszenek, szóval mostmár teljesen bizonyosan ilyen akarok lenni, amilyen vagyok. Mit ne mondjak, így is szedtem föl, bár mindenki azt mondja, hogy most legalább már nem horpadok be, viszont nem is gömbölyödök, szóval oké vagyok. Azonban továbbra is érvényes, hogy ha betöltöm a 19-et mellplasztikáztatok, és amennyire nyomi vagyok, szerintem a pszichológus fog támogatással beajánlani, mondván, ez a lány anorexiás volt...Ez azt jelenti, hogy mentálisan nem tiszta az, aki nem tudja elfogadni magát? Most elfogadom magamat, csak a lelkemet is fel kell zárkóztatni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése