2013. augusztus 9., péntek

Semerre

Igen, eljött az augusztus, és a nyár utolsó hónapjával együtt a hatalmas kupi és időhiány a fejemben. Istenem, ha a legnagyobb gondom most tudna az lenni, hogy a "szeretetre" koncentráljak, de egyszerűen lelketlennek érzem magamat. Ráadásul kiégettnek. Nem tudom, vagy pont az, hogy tudom, hogy a következő pillanatban is minden változatlan lesz? Hogy ugyanúgy nem találom majd fel magamat, és csak azt érzem, hogy ott fut előttem az idő, de én itt ülök, önmarcangolva, és még csak gondolni sem tudok a "szebb jövőre". Vagyis, a jelenben is az egyetlen probléma csak én vagyok. Ezen kívül nincs kapcsolatom magammal, és ettől baromi frusztrált vagyok. És nincs semmi, amivel annyira lefoglaljam magamat, hogy mindezen zavaró tényezőket a szőnyeg alá söpörjem. Fogalmam sincs, hogyan kellene nekiállni magamat szeretni újra. Az érettségi alatt annyira elveszítettem a fonalat magammal, annyira mélyen depressziós voltam, hogy most egyszerűen nem tudok visszamászni a létrán...csak ideig-óráig. Ezen kívül nem tudok örülni a saját munkám gyümölcsének. Tehetséges vagyok, de mintha vakvágány lenne az életem. Azon kívül, hogy nagyon sok szeretnivaló ember él körülöttem, akiket nem tudnék csak úgy itt hagyni, de perpillanat olyan, mintha csak vegetálnék. Azt sem tudom a mai koktélozást, ha nem maradt volna, maradna el, akkor, hogyan élném meg...várnám? vagy csak tudnám, hogy várnom kell rá, mert manapság ez a szórakozás...vagyis a modern társadalmakban. De én le vagyok maradva a csordától. Most a sor végén kullogok, ugyanakkor alkalmazkodom olyan normákhoz, amik egyre jobban bontják fel a maradék kapcsolatot is a lelkemmel. Az első lépés az érettségi volt. Sikerült teljesítenem, de és...ezzel csak jobban beépültem a száraz valóságba. És ezt nem bírom elviselni. Olyan mintha egyedül ülnék egy szobában, és az ablakon néha benéznek, és látják, ahogy szorítom magamhoz a semmit, mert mintha minden, ami én voltam valaha, most nagyon szétszóródott...akkora a kupleráj bennem, és nagyon sok, nagyon-nagyon sok pozitív gondolatra és energiára lenne szükségem. Lehet nekem is meg kellene ölelnem egy fát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése