2013. augusztus 9., péntek

félbetépős játék

Nem akarok így érezni, nem akarok így lenni. Tagadhatatlanul most semmi más problémám, hát generálok egyet. De ez valahogy más. Ez most mérhetetlen világygyűlölet is egyben. Mert a világ egyre ijesztőbb, ahogy egyre tágabb szemekkel nézek kifelé. Eddig a saját világomban bőven elvoltam, eljátszadoztam a saját játékaimmal, viszont most annyi sok új minden nyer majd teret, és talán még én sem fogom föl mennyire frusztrált vagyok. Napok óta pánikolok egyszerűen...Ki kell jutnom a természetbe...kirándulni egy nagyot...bármit csak oldódjon bennem ez a mérhetetlen gát, szomorúság, elveszettség. Közben itt van nekem Pityu, akit végtelenül szeretek, és valahogy az ő jelenléte segít és enyhíti a valóság nyújtotta borzalmakat. De most valahogy, duplán utálom magamat...nem tudom már azt sem, hogy ki vagyok, de most azt se, hogy mitől érezném magamat kevésbé haszontalannak. A vicces meg az, hogy múlt nyáron, ilyenkor általában megettem nagyon sok édességet, csokit, csokiskekszet, aztán órákat tekertem a szobabiciklin. Most ugyanez a vonás nincs már meg, sőt, agyalhatok azon, hogy mit edzek, ami nem a comb izmokat terheli. Szóval mostmár az edzés mámora sincs meg számomra, amitől azt érezném tettem valamit. De valljuk be, nem kompenzálni kellene, hanem megoldani a problémát. De attól félek, nálunk a halmozott önutálat családi betegség...vagyis, örökség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése