2011. június 16., csütörtök

Visszatértem az életbe. Tökéletesnek mondható napot akarok zárni. A futás és a Royik koronázza majd meg, piros szalag már nem jár a teljesítményemért, de nem érdekel, mert a helyes focista fiúk tekintetet minden pénzt megér. Sajnálom, hogy nem elég intelligensek ahhoz, hogy egy tartalmasabb beszélgetés erejéig egymás idejét pocsékoljuk. Hát senki sem tökéletes.Szemét vagyok, de akkorát röhögtem az előbb: Gábor kiírásán. Nem megyek fel fészre, mert 1, ott ragadok örökre, és a virtuális tér elnyeli a testemet, ergo= nem lesz pofás temetésem, 2, mert ott ragadok örökre, és nem lesz erőm futni. A szöveg lényege, miszerint, legjobb a szinglilét, majd ezt, mintegy meghazudtolva kéri, hogy, akit az ő aktuális helyzete zavar, illetve nem preferálják az adott szituációt, azok nyomban küldjenek neki egy (L)-et üziben...
Nem értem, egy állításon belül tagadja le azt amit kijelentett. Mi ez ha nem hülyeség. Komolyan nem értem. egyáltalán az ilyennek nincs semmi önkritikája, hogy ilyen baromságot nem írunk ki? Ezt nem tudom felfogni ép ésszel. Amúgy megnéztem Ádám iwiw lapját, tök jófejnek tűnik. Legalább is helyesen ír, ami már egy pozitív kiindulópont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése