2011. június 28., kedd

ellenpélda

Szóval, igazából ez teljesen az önpolírozás, de szerintem van önbizalmam, tudom. Sportolok, és próbálok egészségesen élni. (ráadásul már megint nem jön meg, mert újra 54 kiló vagyok, ami a magasságomhoz kevés, de nekem megfelel, főleg, hogy nehéz csontozatú vagyok) Elfogadom magamat, egyedi vagyok és tudom. Csak most az arcbőröm az nem szép, meghát tegnap belgán a hajam is erősen kritikán aluli volt. Erre buszra felszáll egy olyan tip top csajszi, esküszöm, mint aki a kifutóról jött le. Csak ámultam milyen szép csajszi, irigykedtem. Aztán mikor szálltunk le végállomáson, rám köszönt, és azt mondta, hogy olyan nagyon gyönyörű a hajam. Tök jól esett. :) Már azt hittem ő nem is ember, közben meg olyan aranyos volt.
A képen csúnya vagyok, és pont ezért teszem ki, hogy emlékezzek, ha esetleg kitörlődne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése